بهترین لپ تاپ های 20 تا 30 میلیون تومان

لپ تاپ های عالی

3
لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Go - A

لپ تاپ 12.4 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop Go – A


مشاهده در ارزان ترین فروشگاه

امتیاز خریداران

4.2

پردازنده

سازنده پردازندهIntelسری پردازندهCore i5مدل پردازنده1035G1

رم

8 گیگابایت

پردازنده گرافیکی

سازنده پردازنده گرافیکیIntelمدل پردازنده گرافیکیIntel UHD Graphicsحافظه اختصاصی پردازنده گرافیکیبدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا

اندازه نمایشگر

12.4 اینچ

هارد

128 گیگ SSD

شارژدهی باتری

تا 13 ساعت در استفاده معمول

نقاط قوت

  • عملکرد بی صدا
  • طراحی مدرن مایکروسافت
  • فوق سبک
  • ارزش خرید بالا
  • پردازنده نسل جدید

نقاط ضعف

  • حافظه داخلی کم

گارانتی

18 ماهه امرتات

مشاهده در ارزان ترین فروشگاه

2
لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل M433UA-EB034

لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل M433UA-EB034


مشاهده در ارزان ترین فروشگاه

امتیاز خریداران

4.3

پردازنده

سازنده پردازندهAMDسری پردازندهRyzen ۷مدل پردازنده۵۷۰۰U

رم

16 گیگابایت

پردازنده گرافیکی

سازنده پردازنده گرافیکیAMDمدل پردازنده گرافیکیAMD Radeon Graphicsحافظه اختصاصی پردازنده گرافیکیبدون حافظه‌ی گرافیکی مجزا

اندازه نمایشگر

14 اینچ

هارد

1 ترابایت SSD

شارژدهی باتری

تا 5 ساعت در استفاده معمول

نقاط قوت

  • پردازنده قدرتمند 
  • هارد پر سرعت
  • سبک 
  • کیبورد با نور پس زمینه
  • حسگر اثر انگشت دقیق

نقاط ضعف

  • نگهداری باتری در استفاده سنگین

گارانتی

گارانتی ۲۴ ماهه یکپارچه (سازگار، حامی(ویستا) و آواژنگ)

مشاهده در ارزان ترین فروشگاه

1
لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Air MGND3 2020

لپ تاپ 13 اینچی اپل MacBook Air MGND3 2020


مشاهده در ارزان ترین فروشگاه

امتیاز خریداران

4.5

پردازنده

سازنده پردازندهAppleسری پردازندهM1مدل پردازندهApple M1 chip

رم

8 گیگابایت

پردازنده گرافیکی

سازنده پردازنده گرافیکیAppleمدل پردازنده گرافیکی7core Apple-designed integrated GPUحافظه اختصاصی پردازنده گرافیکیبدون حافظه گرافیکی مجزا

اندازه نمایشگر

13.3 اینچ

هارد

256 گیگ SSD

شارژدهی باتری

تا 13 ساعت در استفاده معمول

نقاط قوت

  • پردازنده قدرتمند و اختصاصی اپل
  • نمایشگر خیره کننده
  • طراحی سبک و با کیفیت
  • مجهز به تکنولوژی Force Touch
  • سیستم عامل Apple Mac OS

نقاط ضعف

  • حافظه داخلی کم لپ تاپ

گارانتی

18 ماهه پیکسل

مشاهده در ارزان ترین فروشگاه

تاپ 3 لپ تاپ در بازه های قیمتی دیگر


بهترین لپ تاپ های زیر 10 میلیون تومان
اقتصادی

بهترین لپ تاپ های 10 تا 20 میلیون تومان
خوب

بهترین لپ تاپ های بالای 30 میلیون تومان
پرچمدار

جدید ترین مطالب


بهترین لپ تاپ های زیر 5 میلیون تومان

کوتاه درباره بهترین لپ تاپ های

سه مدل لپ تاپ پیشنهاد شده در این صفحه ، قدرتمندترین مدل هایی هستند که می توانید با قیمت زیر 30 میلیون تومان برای انجام کار های روزمره و نیمه حرفه ای خریداری کنید. کیفیت عالی در کنار سخت افزار بروز و کارآیی مناسب ، از ویژگی های این مدل لپ تاپ ها هستند.

راهنمای خرید لپ تاپ

این صفحه به صورت 24 ساعته کنترل و بروز رسانی می شود.ما همواره بازار را رصد کرده و در صورت وجود محصولات برتر ، آن ها را جایگزین می کنیم.

‫33 نظرها

  1. سلام بین 25 تا 30 اگر بخوام یک لپتاپ بخرم که نو باشه و کاستوم نباشه چند گزینه دارم برای برنامه نویسی؟؟
    رم 16 حداقل
    هارد SSD حتما داشته باشه
    پردازنده هم i5 یا i7 نسل 10 به بالا
    حداقل 2 گیگ کارت گرافیک مجزا
    عمر بالای دستگاه هم برام مهمه
    ممنون

    1. سلام . با توجه به توضیحات شما من لپ تاپ Lenovo ThinkBook 15-GD رو به شما پیشنهاد می کنم. می تونید با همین نام در دیجی کالا یا ترب سرچ کنید. اما توصیه می کنم با کمی هزینه بیشتر ، لپ تاپ های سری Vectus اچ پی یا IdeaPad Gaming 3 لنوو رو خریداری کنید که از سری لپ تاپ های قدرتمند و خوش قیمت گیمینگ هستند(دارای کانفیگ های مختلف). بررسی بفرمایید سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتم.

  2. سلام خسته نباشید من یه لپ تاپ میخوام در بازه قیمتی ۲۵تا۳۰ملیون برای کار با اتوکد ؛ریویت
    برنامه های سنگینی میخام باهاش کار کنم
    پیشنهاد شما چیه

    1. سلام خدمت شما . می تونید لپ تاپ ایسوس X515EP Core i5 1135G7 و ایسوس VivoBook R1605ZA Core i5 1235U را تهیه کنید. در مجموع به دنبال لپ تاپی با پردازنده نسل جدید با حداقل فرکانس 3GHz به بالا و رم 16 گیگ باشید. همچنین با کمی هزینه بیشتر لپ تاپ hp victus 15 گزینه بسیار مناسبی هست . توجه کنید این لپ تاپ مثل بسیاری از مدل های دیگر ، کانفیگ های مختلفی داره. بررسی بفرمایید سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتم.

  3. نظرتون راجب لپ تاپلپ تاپ K513EQ-W ایسوس VivoBook ا ۱۵.۶ و 

    Laptop ASUS VivoBook K513EQ Core i7(1165G7)8GB 512GB SSD 2GB(MX350) FHD
    لپ تاپ ایسوس K513EQ Core i7(1165G7)8GB 512GB SSD 2GB

    ایم دو مدل چیه؟؟

  4. من الان کلا میتونم بین ۲۵ و فوقش ۳۰ هزینه کنم و تو این مدت خیلیا میگن ایسوس و از اون طرف هم لنوو و خیلی گیج شدم کدومو بگیرم اگه میشه از هرکدوم یه چند نمونه بگید که انتخاب کنم و بیشتر از ۳۰ نشه خیلییی ممنون میشم

  5. میشه یه لپ تاپ با رنج قیمت ۲۷ تا ۳۰ معرفی کنید که با این قیمت بهترین انتخاب باشه تو زمینه های برنامه نویسی تحت وب و اندروید و برای کارای گرافیکی مثل ایلاستریتور و فتوشاپ و این دیزاین و… ؟؟؟و اینکه صفحه نمایشش ۱۵ اینچ حداقل باشه و صفحه نمایشش مات باشه و سایر ویژگی هایی که تو این زمینه ها مناسب باشن

    مرسی

    1. سلام خدمت شما . با توجه به نیاز های شما پیشنهاد می کنم یک لپ تاپ گیمینگ تهیه کنید. در بودجه مورد نظر شما لنوو Ideapad Gaming 3 یکی از بهترین گزینه ها است. توجه فرمایید این لپ تاپ در کانفیگ های متنوعی در بازار موجود هست که از حدود 30 میلیون به بالا می باشند.
      بررسی بفرمایید سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتم.

      1. بنظرتون با این رنج قیمت لپ تاپ لنوو انتخاب بهتری باشه یا ایسوس؟؟ و بنظرتون برای این نوع فعالیت ها ،برای ایسوس هم باید لپ تاپای گیمینگش رو الویت بزارم یا لپ تاپای سری kو نظرتون کلا چیه و اینکه اگه بخواید ایسوس هم معرفی کنید چه مدلی رو معرفی میکنید

  6. سلام وقت بخیر لبتاب تا حدود 20-22 میلیون تومان میخوام برای کارهای معمول روزمره (برنامه های افیس-msp-p6-تماشای فیلم و نگهداری عکس و سرچ و وبگردی)
    فقط طول عمر لبتاب برام مهمه که حداقل 10 سال خوب کار کنه هنگ نکنه سرعتش کم نباشه. بهم مدل ایسوس r565jp-ej438 و r1502za-bq558 و x515ep-bq595 رو معرفی کردن. سی پی یو i7 باشه نسل 11 و 10 مهمتره یا i5 نسل 12 ؟ و در کل cpu مهمتره یا ram 16 داشتن؟ کدوم این مدلها برای من مناسب تره
    ممنون میشم راهنمایی کنید یا مدل معرفی کنید.

    1. سلام خدمت شما.
      ۱- طول عمر لپ تاپ تا حد زیادی به نحوه نگهداری و استفاده از آن دارد. معمولا عمر مفید سخت افزار لپ تاپ ها برای اجرای برنامه های روز بین ۵ تا ۷ سال در نظر گرفته می شود. توصیه می کنیم به دنبال مدل هایی باشید که قابلیت ارتقا داشته باشن (قابلیت جایگزینی رم و هارد) تا در آینده بتوانید قدرت و عملکرد لپ تاپ خود را افزایش دهید.
      ۲- در مورد پردازنده لپ تاپ ، Cpu i5 نسل ۱۲ گزینه بروز تر و کمی قوی تر است و در تست های بنچمارک ، عملکرد بهتری دارد.
      ۳- در مورد اهمیت پردازنده و میزان رم ، گر چه هر دو مورد در سرعت دستگاه بسیار تاثیر گذارند، اما توصیه می کنیم در صورت محدودیت بودجه به دنبال مدلی باشید که پردازنده قوی تری دارد؛ چون پردازنده لپ تاپ قابل تعویض و ارتقا نیست، اما اکثر لپ تاپ ها (مثل مدل هایی که خودتون فرمودید) امکان جایگزینی رم را به شما می دهند و در صورت نیاز می توانید در آینده آن را ارتقا دهید.
      ۴- لپ تاپ هایی که ذکر کردید مشخصات نزدیکی دارند با این حال ما کانفیگ Asus X515EP-BQ595 را به دلیل پردازنده گرافیکی قوی تر به شما توصیه می کنیم. (بهتر است از خرید کانفیگ r565jp-ej438 به دلیل پردازنده نسل قدیمی و در حال منسوخ شدن صرف نظر کنید).
      علاوه بر این با توجه به میزان بودجه ، توصیه می کنم مدل های Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL-i5 B و Msi modern 15 a11mu-C و Lenovo IdeaPad 3-ZE-NB را هم مد نظر قرار دهید.
      بررسی بفرمایید . سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتیم.

  7. سلام خسته نباشید لپ تاپ در بازه قیمت ۲۵ تا ۳۰ میلیون میخواستم برای برنامه نویسی و بازی سازی
    ممنون

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      با توجه به نیاز ها و بودجه شما ، لپ تاپ های IdeaPad Gaming 3 و MSI modern 15 رو به شما پیشنهاد می کنیم. توجه کنید این مدل ها دارای کانفیگ های مختلفی هستند که می تونید برحسب الویت هاتون انتخاب کنید (توصیه می کنبم مدل های دارای پردازنده core i5 و بالاتر رو در نظر بگیرید).
      بررسی بفرمایید، سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتیم.

  8. سلام من می‌خوام یه لپتاپ بخرم از بیست تا بیست پنج میلیون هم می‌خوام هزینه بکنم و برام فقط کارایی مهمه حتی شده تا سی میلیون هم هزینه بکنم فقط می‌خوام یه لپتاپ خوب باشه که هم برای بازی می‌خوام هم برای کلاس حسابداری بعد به روز هم باشه یعنی بشه ویندوز جدید روش نصب کرد پیشنهاد شما چیه

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      با توجه به نیاز ها و بودجه شما ، ایسوس مدل TUF Gaming F15 – لنوو مدل ‎IdeaPad L340 – لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 لپ تاپ های بسیار خوبی می باشند. توجه داشته باشید لپ تاپ های معرفی شده دارای مدل های مختلف با کانفیگ های متفاوت هستند که می توانید طبق نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.
      بررسی بفرمایید، سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتیم.

  9. سلام و عرض ادب و احترام
    میخواستم ببینم نظرتون در مورد لپ تاپ Lenovo ideapad gaming 3 تو رنج قیمتی ۲۰ تا ۲۵ میلیون چی هستش تنها نقطه ضعفش ک شاید زیادم به چشم نیاد همون نرخ نوسازی تصویر ۶۰ هرتز هست ک تو ذوق میزنه و من دیگه نکته منفی ندیدم آیا گزینه بهتری توی این قیمت هست داخل بازار یا خیر ممنون از توجهتون.

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      در تایید فرمایش شما، Lenovo ideapad gaming 3 یکی از بهترین انتخاب ها در این بازه قیمتی است. همچنین در کانفیگ های گرانتر این لپ تاپ، مدل هایی با نرخ نوسازی صفحه 120 هرتز نیز پیدا می شود. از نکات منفی این دستگاه می توان به شارژ دهی دستگاه زیر فشار و بدنه نه چندان با کیفیت آن اشاره کرد. با 3 الی 4 میلیون بیشتر می توان مدل پایه Lenovo Legion 5 را تهیه کرد که در لول بالاتری از این لپ تاپ قرار داشته و محبوبیت زیادی در بین خریداران دارد. بررسی بفرمایید، سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتیم.

  10. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    ببخشید یه لب تاپ میخواستم توی بازه ۲۰ میلیون برای ترید و کار های نسبتا سنگین
    چه لب تاپ هایی رو پیشنهاد میدید

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      با توجه به نیاز های شما، لپ تاپ های vivobook ایسوس، ideapad 3 لنوو، ThinkBook 15-G لنوو لپ تاپ های بسیار خوبی هستند. اگر بخواهم به طور خاص به یک لپ تاپ اشاره کنم نیز لپ تاپ IdeaPad Gaming 3 لنوو که با کانفیگ های مختلف و از قیمت 22 میلیون تومان به بالا در بازار موجود است را به شما توصیه می کنم.
      بررسی بفرمایید، سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتیم.

  11. سلام وقتتون بخیر،ممنون از سایت خوبتون
    یه سوال داشتم من دانش آموز دبیرستانی ام و یه لپتاپ میخام که تقریبا همه چیش خوب باشه ولی خیلی گیمینگ اش مهم نیست چون برا بازی نمیخام بیشتر کارهای روزمره سی شارپ بازی سازی پایتون کورل و …
    کلاسمم باید برم باهاش هر روز حافظه شم کم نباشه
    شما تو این بازه قیمت چه لپ تاپ هایی رو پیشنهاد میکنین؟ بگید ممنون میشم

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      اگر بودجه ای حدود 30 میلیون تومان برای کار های برنامه نویسی و گرافیک دیزاین مد نظر شما است، ما MacBook Air (M1, 2020) را به شما توصیه می کنیم. البته برای داشتن حافظه داخلی حداقل 512 گیگ ، باید کمی بیشتر هزینه کنید. در بین لپ تاپ های ویندوزی نیز HP Pavilion x360 Convertible و LENOVO IdeaPad Gaming 3 15IHU6 و Lenovo ThinkBook 15-GJ گزینه های مناسبی برای نیاز های شما در این بازه قیمتی هستند. اگر سوال دیگه ای بود با کمال میل در خدمتیم.
      انتخاب خوبی داشته باشید.

  12. سلام ایا لب تاپ ایسوس x555 d برای کارهای گرافیکی مناسبه و قیمت الانش چقدر هستش؟

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      این مدل تقریبا از رده خارج به حساب می آید و به راحتی پیدا نمی شود ( مگر در بازار دست دوم). برای کار های گرافیکی نیز چندان مناسب نیست.
      توصیه می کنیم سری به لپ تاپ های گیمینگ زیر 30 میلیون تومان سایت بزنید.
      انتخاب خوبی داشته باشید.

  13. سلام و وقت بخیر
    لپ تاب می خوام برای کار دانشجویی ولی با گرافیک کار خاصی ندارم، منتها طول مدت زمانی که با لب تاپ کار دارم طولانی مدته . تا قیمت ۳۵ میلیون چه لب تاپ خوبی می تونم تهیه کنم؟

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      اگر منظور شما از مدت زمان زیاد، نگهداری شارژ لپ تاپ است، لپ تاپ های مک بوک در بودجه ی مد نظر شما، بهترین گزینه هستند. در بین لپ تاپ های ویندوزی نیز ZenBook 14 UM425UA و Asus ZenBook Pro 15 UX535LI پیشنهاد ما به شما است.
      انتخاب خوبی داشته باشید.

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      در هر بازه قیمتی 3 مدل برتر بازار با توجه به بررسی ها و نظرات خریداران انتخاب می شوند.
      لپ تاپ های HP در سری های گیمینگ عملکرد بهتری نسبت به الترابوک های این شرکت دارند. البته ممکن است در آپدیت های بعدی سایت ، مدل های این برند محبوب نیز در 3 مدل برتر قرار گیرند.
      موفق باشید.

  14. سلام و عرض ادب خدمت شما. من یک لپ تاپ تا حدود قیمت ۲۷ میلیون تومن میخواستم که مخصوص کار های گرافیکی نظیر ادیت عکس، انیمیشن سازی، ادیت فیلم و کار های این مدلی باشه و برای این کار از همه لپ تاپ ها بهتر باشه . شما چه مدل لپ تاپی رو پیشنهاد میکنید
    خیلی ممنونم بابت ساخت بسیار عالیتون

    1. با سلام و احترام خدمت شما دوست عزیز. با توجه به نیاز شما برای انجام کار های گرافیکی، قدرت پردازنده و مخصوصا کیفیت نمایشگر لپ تاپ در الویت قرار می گیرند. لپ تاپ های پیشنهادی ما متناسب با بودجه ای که فرمودید، Asus VivoBook R565EP و لپ تاپ Lenovo IdeaPad Gaming 3 هستند. البته توصیه می کنیم در صورت امکان کمی بودجه ی بیشتری اختصاص داده و لپ تاپ جدید و بسیار خوب lenovo IdeaPad 5 Pro 16ACH6-A را مد نظر قرار دهید. نمایشگر 16 اینچی این لپ تاپ دارای کیفیت خیره کننده ای است و از پردازنده و کارت گرافیک اختصاصی قدرتمندی نیز بهره می برد.
      انتخاب خوبی داشته باشید.

  15. سلام
    من رشته مکانیک خودرو هستم یک لپ تاپ نیاز داشتم برای نقشه کشی اتوکد شما چه لپ تاپی را به من پیشنهاد میکنید برای این کار مناسب باشد ؟

    1. سلام خدمت شما دوست عزیز.
      متاسفانه بودجه خودتون رو نفرمودید تا بتوانیم بهتر راهنمایی کنیم.
      اگر محدودیت بودجه ندارید، لپ تاپ های مک بوک پرو و مک بوک ایر و HP Spectre X360 در دسته کروم بوک های سبک و تقریبا تمام لپ تاپ های گیمینگ معرفی شده در سایت، مناسب کار شما هستند.
      انتخاب خوبی داشته باشید.

  16. سلام لپتاپ مک بوک ایر MGND3 M1 هم قیمت مک بوک ایر MGN63 M1 هست ولی امکاناتش بیشتره مثلا نور پس زمینه ی کیبورد داره و از نظره من بهتره بجای لپتاپ سوم لیست زک لپتاپ دیگه بگذارید چون این لپتاپ قابلیت ارتقاع نداره و این مشکل خیلی بزرگی هست و ازتون خواهش مندم که این مدل لپتاپ رو در مقام سوم قرار آیدیاپد 5 لنوو – Core i7-1165G7 MX450 16GB 1256GB این لپتاپ برای خیلی ها ممکنه از لپتاپ مک بوک ایر MGN63 M1 بهتر باشه

    1. با سلام و احترام

      در مورد لپ تاپ های مک بوک، تمام مدل ها دارای نور پس زمینه کیبورد هستند. مدل پیشنهادی ما با مدل MGND3 مشخصات بسیار نزدیکی دارند. از طرفی در لحظه نوشتن این پاسخ، MacBook Air MGND3 2020 در فروشگاه موجود نمی باشد.

      در مورد ZenBook 14 UX425EA-BM318 نیز فرمایش شما کاملا درست است و امکان ارتقا در این لپ تاپ بسیار محدود است اما از مزایای خوبی نظیر باتری بسیار قدرتمند، طراحی باریک و سبک برای حمل و کیفیت عالی صفحه نمایش برخوردار است. مدل پیشنهادی شما نیز از لپ تاپ های محبوب و کار آمد بازار است و در بروز رسانی محصولات، این لپ تاپ را نیز در نظر خواهیم گرفت.

      ممنون از شما کاربر عزیز که نظر خود را با ما در میان گذاشتید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا